Retouren & service

Retourneren

Bij Bravios heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden (zie hieronder voor meer uitleg).

Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren. Ook actieartikelen en artikelen uit de opruiming kun je binnen de zichttermijn retourneren, tenzij anders vermeld bij de artikelinformatie op de website.

Bravios hanteert regels voor retourneren. Mocht je de bestelling willen retourneren, dan kan dit uitsluitend als deze:

- binnen de zichttermijn van 14 dagen wordt teruggestuurd.

- in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit.

- compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is.

Geopende artikelen die niet voldoen aan het bovenstaande blijven jouw eigendom. Wij sturen deze artikelen naar je terug en brengen de gemaakte kosten in rekening. Sommige artikelen mag je alleen retourneren als de verpakking ongeopend is. Dit geldt onder andere voor artikelen:

- die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

- die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

- voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

- Stuur altijd een e-mail met opgave van de retourreden.

- Stuur je meer dan één pakje terug, voeg dan bij de andere pakjes een briefje met daarop je naam, adres en ordernummer.

Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden.

Ik snap niet hoe het product werkt. Wat kan ik nu doen?

Bij de meeste elektronica en producten wordt een uitgebreide handleiding meegeleverd. Deze kun je natuurlijk als eerste even doorlezen. Je kunt altijd ook nog even op de

website van de fabrikant kijken of contact met hen opnemen. De meeste merken hebben een goede klantenservice die je kunnen helpen bij specifieke vragen over een product.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen? Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, dien je het pakket weer aan de bezorger mee te geven. Wij willen hiervan uiteraard op de hoogte te worden gebracht door ons een e-mail te zenden dit kan naar info@bravios.be

Na het openen van de verpakking heb ik een defect ontdekt aan mijn bestelling? Wat gebeurt er nu? Wanneer een product direct bij aankomst niet goed functioneert of helemaal niet werkt dan dien je een e-mail te zenden naar info@bravios.be

Laatst bekeken